Auto Assist kan goedkoper door GEEN jaar abonnement te nemen, volgens mij

janvv
janvv

Waarom zou ik een heel jaar de Auto Assist aanzetten? In feite heb ik de functie die de boel uitzet als ik weg ben, alleen nodig als de verwarming ook daadwerkelijk aan staat. Een groot deel van het jaar is dat niet het geval.

Dan kan ik beter in de herfst een maand-subscription aanzetten. Een halfjaar 2.99 per maand betalen is goedkoper dan 25 euro voor een heel jaar.

Reacties

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Ik lees zoveel verschillende verhalen dat niet goed werkt dat ik het al helemaal niet gebruik.
    Ik gebruik het helemaal handmatig en dat werkt prima voor mij.
    Voor veel mensen is dit een persoonlijke afweging.
  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭

    Zelf heb ik een jaar abonnement, ben misschien te lui om alles manueel te doen ;)

  • Ik gebruik de geofencing functie van homey. Homey wijzigt de instellingen in tado. Werkt perfect.
  • Bij mij werkt het perfect, nooit gedoe mee. Voor die 7euro (😂) besparing ga ik er niet ieder half jaar mee klungelen.
    Ook vind ik de verbruik staatjes die je erbij krijgt erg duidelijk. Ze kloppen niet 100%, maar stimuleren mij wel in het besparen omdat je per dag direct de invloed ziet van verbruik en temperatuur hoger of lager etc.
  • Ik vermoed dat het jaarabonnement juist bedoeld is voor degenen die op Tado een airco op aan willen sluiten. Dan kan - bij langdurige afwezigheid- decafwezigheidsinstelling wel enig nut hebben.