Waarom zie ik Engelse vragen in het overzicht?

Opties
Herres
Herres ✭✭✭
Ik zie allerlei Engelse vragen, terwijl mijn taal is ingesteld als Nederlands.
Hebben anderen dit ook ?
(Ik gebruik de IPhone app.)

Beste Antwoord

  • Andreplusplus
    Andreplusplus ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties

    Ja, probleempje met de forum software.

    In het overzicht “Recente discussies” komt ook soms een Engelse vraag voor en dan wisselt je taalinstelling naar Engels als je die kiest.

Antwoorden

  • Rob
    Rob | Admin
    Opties

    @Andreplusplus

    Heb je het idee dat het een bug is?

    Ik bekijk af en toe verschillende taalgebieden op het forum. Ik zie regelmatig ook een Nederlandstalig bericht in het Engelse forum. Maar er is enkel deze wisselwerking tussen Engels en Nederlands. Niet tussen de andere talen die we in onze forums hebben. Ik heb het vermoeden dat het komt doordat sommige Nederlanders hun internetbrowser op Engels ingesteld hebben, en mensen uit andere landen (Duitsland, Frankrijk, Italie, ...) niet. Maar het is niet meer dan een vermoeden.

    Wanneer het een bug is, dan moeten we het in kaart brengen en kunnen reproduceren. En dat lukt me momenteel niet.

  • Andreplusplus
    Opties

    @Rob Ik denk het wel.

    Ik ga naar de community hoofdpagina, en stel taal in op Nederlands (nl). Dan klik ik Recente Discussies en zie ik soms een mix van NL en EN berichten. Dit is op meerdere devices (iPad, Windows10 en Android telefoon).

    Zie de eerste en de op een na onderste en dan de rubriek waar dat bericht in staat. Merk op dat taal op NL staat


  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties

    Bedankt voor de reactie. Dan wacht ik het maar af.