Apple Watch

Temperatuur weergeven en kunnen veranderen via de Apple Watch
22
22 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Temperatuur weergeven en kunnen veranderen via de Apple Watch
  • Zou idd een handigheid zijn, nu krijg je een melding maar kan niks aanpassen enkel sluiten
  • Of op z'n minst kunnen bevestigen op de notificatie dat je afwezig bent!

  • Hi Tado-team,

    Ik wou inderdaad dezelfde suggestie indienen, maar ik zie dat deze thread al bestaat.
    Is er al zicht op een Apple Watch app? Het zou fijn zijn als ik de ‘thuis’ of ‘afwezig’ melding zou kunnen accepteren via de melding op m’n Apple Watch!

    Een native app voor de Apple Watch zou ook fijn zijn.

    Ik verneem het graag!
  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭

    Galaxy watch mag er dan ook gerust bij.

    Een app voor beide systemen (Apple en Android) lijkt mij zeer nuttig.

    Bijvoorbeeld als je gaat lopen en je hebt enkel je watch om (ok, je kan nu manueel thuis/afwezig inschakelen) en je laat je smartphone thuis, dan kan je systeem aanpassen via je watch en ook bv de geofencing op je watch gebruiken, dat bv temperatuur in badkamer automatisch wordt verhoogd, hoe dichter je bij je huis bent.

  • Ik was ook op zoek naar een app hiervoor voor de Galaxy watch. Een workaround zou op dit moment zijn om IFTTT te gebruiken
  • Goedemorgen Tado,
    Ik heb de Honeywell lyric6 omgeruild voor jullie systeem, top thermostaat maar ik mis de koppeling met de Apple Watch enorm. Wanneer komt deze?
  • Ik heb dit weekend tado geïnstalleerd en ik stel vast dat ik via apple homekit wel degelijk op m'n apple watch de temperatuur kan aanpassen.