Hoe wis je een slim schema?

Ik heb een bedrage thermostaat. Ik heb een fout gemaakt denk ik door gekoppelde radiator knoppen een eigen slim schema te geven. Hoe wis ik deze slimme schema’s?

Beste Antwoord

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓

    Dan moet je de knop verplaatsen naar de goede ruimte, of verwijderen en opnieuw toevoegen waarbij je de juiste ruimte aanmaakt. Je moet geen "fantasie ruimtes" maken maar dit moet echt kloppen met hoe de ruimtes zijn.

    (de naam mag wel fantasie zijn natuurlijk)

Antwoorden

  • Schema's gaan per ruimte. Ga naar een ruimte, klik rechtsboven op het kalender-icoon en pas het schema aan hoe je het wil hebben. Je kan een dag kopieren naar een andere dag en een heel achema voor een kamer naar een andere kamer.
  • Ook dan kan ik geen schema wissen. Dank voor je moeite.
  • Wat bedoel je met wissen. Er is altijd een schema. Je kan natuurlijk 1 tijdblok maken met Uit (vorstbeveliging)
  • Ik heb per radiator knop een schema gemaakt( mijn fout). Dus ik heb 6 schema’s gemaakt en nog 1 schema voor de thermostaat. Ik den dat dit niet samengaat dus wil ik schema’s kunnen wissen. Mss heb ik de radiator knop als kamer gekenmerkt.
  • De app werkte even niet juist. Ik kom geen knoppen toewijzen aan de goede kamer. Na herstart van de app gaat dit gelukkig wel. Hartelijk dank voor het antwoord