mijn verwarming is op hol geslagen

Opties

IK heb de beschikking over 1 kamerthermostaat en 2 slimme radiatorknoppen.

Ik heb mijn tado ingesteld dat hij lage temperaturen regelt als ik van huis ben.

Ook 's nachts zou hij lagere temperaturen moeten inregelen.


Helaas blijft de temperatuur nu hangen op een graad of 23, zowel als ik van huisben als 's nachts.

mijn app geeft verder geen meldingen


waty kan ik hier aan doen?

Reacties

  • Ik haak hier even op in. Ik namelijk het zelfde probleem. Verwarming staat ingesteld op 17 maar de tado verwarmt naar 23.
    Ik heb de radiatorknop al 2x gereset en opnieuw laten kalibreren.
  • Michael
    Michael ✭✭✭
    11 maart aangepast
    Opties

    @bertvanb

    @Oostzaan151138

    Excuses voor het ongemak. Graag een ticket inschieten via onderstaande link, zodat ons technisch team kan kijken wat er aan de hand is:

    Hoe kan ik de klantenondersteuning van tado° contacteren?

  • Bij mij exact hetzelfde probleem, ik zit hier in 25 graden terwijl hij op 19 staat. Het is niet uit te houden. Bijzondere is dat de app niet eens aangeeft dat er verwarmt word in de log. Hopelijk word dit snel opgelost
  • Arieanne
    Opties

    Volgens mij komt dit doordat de kraan te dicht op de radiator is bevestigd, daardoor kan de kraan de aanvoer van water niet geheel afsluiten. Het bovenste gedeelte vd knop eraf halen, de bevestiging vd kraan aan de radiator iets losser draaien en dan de knop weer erop zetten.

  • Bkoot
    Opties

    Ik zou mijn oplossing voor het probleem uit https://community.tado.com/nl/discussion/4697/tado-slaat-op-hol even doorlezen. Wie weet werkt dat hier ook.