regeling thermostaat alleen .

Opties

Ik heb alleen de tado slimme thermostaat gekocht . Moet ik voor internetbridge die verbindings module kopen ?

Dat is mij niet meegedeeld toe ik de thermostaat ging kopen , want als ik de thermostaat wil aanmelden via de app , kom ik niet verder dan na het invoeren van de gegevens , en druk op invoeren stopt het , en krijg te lezen , creëer een internetbridge .

Werkt de thermostaat dan wel op de aanwezigheid detectie , zelflerend , en bij verlaten van de woning , en tot welke temperatuur gaat dat als ik lang wegblijf , bv 1 week op vakantie .

Als ik nu op de knop druk en minimaal 3 sec. vasthoud , zie ik de thermostaat zoeken , en krijg uiteindelijk te lezen EO

wat kost dan die module los ?

Hopelijk laat U snel wat horen . telfnr : 0651185621 ariehanemaaijer@gmail.com

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Als je een starterkit koopt zit die bridge er toch al bij?

    Die heb je beslist nodig anders kan deze thermostaat helemaal niets.

    Wellicht heb je een losse uitbreiding met 1 extra thermostaat gekocht, dat is dus niet goed. Dat staat toch duidelijk op de site?

    De Extensiekit is weer wat anders, die heb je alleen nodig als je de thermostaat niet met een kabel maar draadloos met de ketel wilt verbinden. Maar dan heb je nog steeds een internet bridge nodig.

  • Michael
    Opties

    Hallo Haan,

    Zoals Rob heeft aangegeven heb je inderdaad een Starterskit nodig, waarin de bridge is inbegrepen.