Meerdere bridges in één mijn tado

LS,

Wij hebben meerdere woonunit op ons terrein. Deze zijn allen voorzien van een eigen ketel. Nu heb ik één unit werkend met de starterskit v3+ dit werkt. Echter is de bridge niet sterk genoeg om de andere thermostaten (V3+) de ontvangen.

Nu heb ik een tweede V3+ starterskit met een extra bridge en wil deze toevoegen aan mijn tado app. Echter dit lijkt niet te kunnen.

Wat is jullie oplossing in deze?

mvg

Antwoorden

• MichaelMichael | Moderator

Hallo Mark,

Tot op heden ondersteunen wij niet meerdere woningen/bridges op één account.

Je kunt op dit idee stemmen onder het categorie' suggeties' van ons forum.

• Beste Mark en Michael, dit is interessant want ik heb eenzelfde situatie waar het wel lijkt te werken, maar niet helemaal zoals ik bedoeld had.

Sinds eind 2018 heb ik een Starter Kit V3 met bridge in mijn woning en de app werkend op mijn iphone.

Sinds vorige week heb ik in mijn kantoor op 1,5 km afstand van mijn woning ook een Starter Kit V3 met bridge.

Die kantoorthermostaat heb ik aan mijn iphone app toegevoegd onder "extra kamer" en in de app staan nu beide thermostaten die ik op afstand kan bedienen (tenminste zo ziet het er uit).

Mijn bedoeling was eigenlijk om in de Tado app een extra woning "kantoor" toe te voegen zodat ik kantoorgenoten toegang kan geven zonder dat ze mijn woning kunnen bedienen.

Mark, uit jouw reactie begrijp ik dat de Tado app maar met 1 woning kan werken. Gaat dat binnenkort nog veranderen? Hoe zou je mijn situatie oplossen? Toch maar een nieuwe account voor het kantoor opzetten?

Log In of Registreer om te reageren.