Extentiekit echt nodig?

Opties

Ik ben de installatie doorlopen en aangegeven wat mijn setup is. Nu geeft de wizard echter aan dat ik een extentiekit nodig heb.


Maar dat betwijfel is. De Slimme Thermostaat zou ook direct op de ketel aangesloten moeten kunnen worden. Zie ook: https://community.tado.com/nl/discussion/comment/3162#Comment_3162

Maar hoe nu verder. Installatie voortzetten en melding dat ik de extentiekit nodig heb negeren? De melding: "Na deze stap heb je niet meer de mogelijkheid om de setup te veranderen. Wees er zeker van dat je de juiste apparaten voor jouw verwarmingssysteem hebt gekozen." weerhoud mij dat klakkeloos te doen.

Geen idee wat de wizard vervolgens met deze gegevens doet namelijk. En in mijn nieuwe setup wil ik in zijn geheel van beide honeywell devices af dus die lijken me niet relevant voor de verdere installatie en configuratie.

Alvast bedankt.

Antwoorden

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Je hebt kennelijk iets aangegeven, bijvoorbeeld dat je vloerverwarming hebt of dat je de thermostaat portabel wilt gebruiken, waardoor die extensiekit nodig is.

    Ik heb zelf geen extensiekit en dat werkt gewoon met de thermostaat op de plek waar die altijd al zat en met kabel naar de ketel (OpenTherm).

  • CWO
    CWO
    november 2019 aangepast
    Opties

    Hmmm, dat zou kunnen maar ik kan niet meer terug :)

    En mijn ketel heeft helaas geen OpenTherm.

    Dank iig voor je reactie.