CV slaat niet aan als andere ruimte moet worden verwarmd

Opties
Als ik een andere kamer dan de woonkamer wil verwarmen slaat de cv niet aan. In de woonkamer bevonden zich de thermostaat en 3 thermostaat knoppen. Die zijn gekoppeld in 1 zone. In de andere kamer, die ik apart wil verwarmen, alleen een thermostaat knop. Hoe kan ik de CV laten aanslaan voor alleen die kamer?

Antwoorden

  • Ik heb ook dit probleem

  • JerrySch
    Opties

    Inmiddels heb ik contact gehad met tado en het is opgelost.

    Dit blijk je zelf niet te kunnen instellen. Dat moet tado voor je doen. Even contact via de chat (wat blijkbaar alleen in het Engels kan) en het is geregeld.

  • morris
    Opties

    Zelfde probleem hier!

    Waarom kun je dit niet zelf instellen? dat is voor veel huizen toch de standaard setup lijkt me? Alles geinstalleerd vandaag, maar morgenochtend dus geen werkende setup, en dus koude voeten in de badkamer :/

  • Kennerd
    Opties

    Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord of de oplossing. Heb nu enkel kranen, thermostaat besteld, maar ik hoop ook door de thermostaat te koppelen aan mijn CV dat die de CV aanstuurt ook al vraagt een ander ruimte om te verwarmen.. of kan dat dan niet standaard?

  • JerrySch
    Opties
    Mijn ervaring is dat het wel kan, maar je kan het niet zelf instellen. Als je even een chat opstart met tado is het zo geregeld. Ja, je zou verwachten dat dit standaard wel zou moeten kunnen.