Cv ketel slaat niet aan op verwarming

Opties
Hallo,
Honeywell chronotherm iv vervangen door v3 thermostaat.
Ketel is Intergas Kombi Kompakt HRE 36/30. Kabel (rood/blauw) op + en - in v3 en poort 11 en 12 in ketel dus Opentherm. Waarom slaat ketel niet aan? Heeft wel gewerkt totdat men een accountreset hadden gedaan.
V3 ook al opnieuw opgestart.
Graag hulp in deze

Antwoorden

  • rhave
    Opties
    Hallo,
    Honeywell chronotherm iv vervangen door v3 thermostaat.
    Ketel is Intergas Kombi Kompakt HRE 36/30. Kabel (rood/blauw) op + en - in v3 en poort 11 en 12 in ketel dus Opentherm. Waarom slaat ketel niet aan? Heeft wel gewerkt totdat men een accountreset hadden gedaan.
    V3 ook al opnieuw opgestart.
    Graag hulp in deze
  • Michael
    Michael ✭✭✭
    11 maart aangepast
    Opties

    Hallo,

    Account reset? Wie heeft dat gedaan? Normaal gesproken krijg je bij tado.com instructies nadat je daar op je account je apparaten registreert. Geef aan wat de OUDE THERMOSTAAT was en de bestaande ketel en dan krijg je dus stap voor stap instructies.

    Mocht je er nog niet uitkomen. Dien dan een ticket in via:

    Hoe kan ik de klantenondersteuning van tado° contacteren?

  • rhave
    Opties
    Vervelende was dat eea werkte na installatie op afstand maar dat een andere medewerker de reset deed.
    Ik zit al de hele dag in de kou en de reactiesnelheid van de helpdesk van Tado is bijzonder traag. En onbegrijpelijk dat ze niet telefonisch communiceren.
    Als ik dit wist en al het gedoe mbt een toch ogenschijnlijk eenvoudige setup dan was ik niet voor een Tado gegaan.
    Echt nog wat te verbeteren om klantvriendelijkheid naar een aanvaardbaar niveau te brengen.
  • AlfaRomeo
    Opties
    Ik heb dezelfde ketel, ook hier werkt het plots niet meer.

    Aan uit heeft wel gewerkt maar nu niet meer. Opentherm zou ook moeten werken icm deze ketel maar ook dat lijkt niet te werken.

    Tot nu to alles behalve onder de indruk van Tado ...