[Released] Tegels verplaatsen

Opties
Comictoys
Comictoys ✭✭✭

Ik wil graag dat de tegeltjes met de kamers/ zones in de Webapp en/ of in de iPhone app kunnen worden verplaatst. Als je nu een thermostaatknop toevoegt aan jouw setup komt die kamer/ zone automatisch achteraan te staan. Wil je een tegeltje naar een andere plek verplaatsen zodat dat de nieuwe knop bij de andere knoppen in de buurt staan, dan kan je nu alleen maar alle knoppen verwijderen en ze weer opnieuw aanmaken (inclusief alle bijbehorende schema's !).

Reacties

  • jantje88
    Opties

    Graag, inclusief de mogelijkheid om tegels (zoals 'Verwarmingsketel reparatiediensten') te verbergen.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Tja dat laatste gaat men niet doen natuurlijk, dat is een advertentie. Beetje sneu dat je als betalende klant evengoed nog advertenties om je oren krijgt, maar goed...

    Het is me wel gelukt deze grotendeels weg te krijgen met een custom rule in Adblock+

    my.tado.com##.b-boiler-repair-services-widget

    (helaas blijft de tegel zelf wel staan)

  • Wij hebben deze week alle kamers voorzien van Tado radiator knoppen en dat is op zich allemaal prima verlopen. Echter, de volgorde van de kamers in de app zijn niet logisch weergegeven (volgorde van pairing). Waarom kan de volgorde van de tegeltjes in de app niet aangepast worden zodat de volgorde logischer wordt (per verdieping bijvoorbeeld). Bij volgende update graag invoeren.

  • Michael
    Michael ✭✭✭
    Opties

    Hallo Peter,

    Het doel is om dit z.s.m. beschikbaar te maken. Of dat al bij de volgende update gebeurt, kan ik helaas niet zeggen.


    Mvg,


    Michael

  • Peter013
    Opties

    Bedankt voor de reaktie.

  • NvdV
    Opties

    In mijn app op IOS kan ik dit al wel doen. In de weergave waar alle radiatoren onder elkaar staan een tegel indrukken, vasthouden en slepen naar een gewenste plek.

    mvrgr, Niels

  • RvdG
    Opties

    Hi Niels,

    Bedoel je dan in de Thuis weergave in de app of bij de instellingen? Ik krijg het namelijk niet gevonden.

    Heb nu 10 losse thermostartknoppen en de Tado Thermostaat maar het zou heel fijn zijn indien ik ze in een logische volgorde kan zetten.

    Groeten,

    Rob

  • NvdV
    Opties
    In de thuis weergave met alle kamers onder elkaar. Indrukken, vasthouden en slepen. iPhone.
  • RvdG
    Opties
    Ik gebruik app versie 5.8.2 op de iPhone en kan een tegel wel indrukken. Dan gaat hij een beetje naar de achtergrond maar kan hem niet verplaatsen.
  • RvdG
    Opties

    Na wat enig uitzoekwerk ben ik er achter gekomen dat dit niet mogelijk is in de app zelf, maar er is een workaround. Volg deze stappen:

    1. Aanmelden webapp
    2. Ga naar de URL https://my.tado.com/webapp
    3. Druk op de menuknop om toegang te krijgen tot de kamerlijst.
    4. Sleep de kamers (schuifmuis op de kamer zal drie lijnen in de rechterbovenhoek laten zien - klik op hen om de kamer te slepen)

    Ik hoop wel dit deze optie wordt opgenomen in de iOS app.

  • NvdV
    Opties

    @RvdG Ik ben erachter waarom het bij mij anders werkte dan bij jou. Ik had nog de oude app. Nu ik ben overgestapt op de nieuwe V3+ compatible app versie, werkt het niet meer zo (helaas). Mooi dat je een workaround hebt ontdekt. Dank voor het delen daarvan.

  • tondewit
    Opties
    Met de update van nov 2020, is het nu mogelijk om de volgorde van de tegels/knoppen in te stellen. Bedankt Tado!
  • MichelV
    Opties

    Wij gebruiken Tado met het hele gezin. Als mijn dochter in de app via "kamers reorganiseren" haar kamer bovenaan zet, geldt dat blijkbaar niet alleen voor haar account, maar staat mijn dochters kamer bij iedereen bovenaan. Kunnen jullie deze functionaliteit verbeteren, zodat de volgorde van de tegels/knoppen per account wordt bijgehouden?

  • Dragunov
    Opties

    Multi account support zit nog niet in de app

  • Is het mogelijk om een aantal verwarming tegeltjes in de app te groeperen zoals dat ook kan bij Apple HomeKit waar je lampen kan groeperen en met het drukken op 1 tegeltje allemaal tegelijk kan aanzet, dimmen en de kleur veranderen. wij hebben beneden 5 verwarmingen hangen en als we die allemaal willen aanzetten moeten ze individueel worden aangezet?

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat is nu niet mogelijk. Tuurlijk zouden ze dat erbij kunnen maken.