Mijn Tado radiatorknop aan de verwarming lijkt niet goed te werken.

De radiator gaat niet meer (volledig) uit. Waarschijnlijk al sinds eind september. Toen heb ik van jullie (na herhaaldelijke klachten) nieuwe knoppen gekregen. Daarna alles ingesteld en ging allemaal meteen goed. Daar was ik ook blij mee. Nu ben ik toevallig een dagje thuis (vrij) en kom erachter dat de radiator niet meer uit gaat. Dit is mij dus niet opgevallen omdat ik het automatische programma zo heb ingesteld dat ik altijd in een warm huis kom vanuit werk ed. Ook 's ochtends laat ik hem uiteraard aangaan dus is mij niets opgevallen. (heb een relatief kleine woonkamer, dus snel verwarmd)

Waarschijnlijk ben ik dus nu al aan het stoken sinds eind september. Flink balen dus! Nu net weer de knop gedemonteerd, Batterijen eruit gehaald, opnieuw laten pairen en weer gemonteerd.

Hoe weet ik nu dat het goed gaat. Mijn app gaf nooit wat verkeerds aan en de temperatuur zag ik ook steeds op de knop (het getal) veranderen.

Kan het zijn dat het kalibreren niet goed is gegaan, kunnen jullie op afstand nog wat zien/doen?

Gaare zo spoedig mogelijk een reactie. Maandag werk ik gewoon weer...

Groetjes,

Gerald van Dam

06-30449122

Antwoorden