10 uur staan branden...(bug?)

Opties
Hoi, gister heeft een van de kids de Tado radiatorknop vol open gezet op de slaapkamer. De hele nacht heeft de kachel staan loeien. 15 kub gas verbruikt. Deze knop staat zo ingesteld dat bij handmatig gebuik de timer gebruikt (max 2 uur). Kan iemand verklaren waarom hij is blijven verwarmen? Volgens mij is het de bedoeling dat hij na 2 uur weer terug springt waar hij op stond? Of werkt dit anders bij tado....

Reacties

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Volgens mij kun je dit niet per knop instellen, alleen per kamer. Zitten er meerdere knoppen in die kamer?
  • micky_nl
    Opties
    Verbinding zal wel weer weggevallen zijn.
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Maar dat moet je in het grafiekje terug kunnen zien in dat geval
  • Andreplusplus
    Opties
    Weetniet precies,maar ik had eergisternacht zelfde bij 1 kamer - moet na een uur terug naar schema temp maar heeft hele nacht staan loeien, tot ik het handmatig terugzetten naar schema.
    Lijkt op een probleem aan de cloud service kant
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    De cloud service is hier niet down geweest. Ik log dat. Laatste connectie reset was op 1 maart, even afgezien van 6 maart toen hier "onderhoud van internet door KPN" was in de nacht (dus alles even weg viel).

  • Andreplusplus
    Opties
    niet down als geheel, maar geen seintje naar kranen die dicht moeten (voor zover ik weet is er geen klok in de tado apparaten, dus als na hand wijziging een uur later dit weer naar schema temp moet, moet er dus een seintje 'van buitenaf' komen
  • Micha
    Micha ✭✭
    Opties
    Iedereen bedankt, ik denk dat er helaas geen connectie was naar de cloud.