Opnieuw installeren

Gisteren de Tado bridge en thermostaat ontvangen. Ik heb direct het product uitgepakt en ben door de installatie heen gegaan zonder daadwerkelijk echt iets te installeren. Kortom; Ik wilde gewoon even zien wat het allemaal kon. Echter wil ik vandaag het systeem voor het echt installeren, alleen lukt het met nergens niet op al mijn systemen te verwijderen en terug in het installatie menu te komen. Ik wil gewoon helemaal opnieuw beginnen, wat nu?

Antwoorden

  • Intussen gelukt, thanks!

  • Gylian ik vind het fijn dat het gelukt is maar had je niet beter de moeite kunnen nemen om even op te schrijven wat je gedaan hebt , hebben wij er ook misschien wat aan.

  • Zou ik ook graag willen weten......1 keer verkeerde plaatje aangeklikt en dan kan je helaas niet terug.....

  • Hi Gylian, kun je laten weten hoe je opnieuw kunt beginnen, ik heb de verkeerde oude thermostaat ingevoerd en nu durf ik niet verder te gaan omdat de draden anders lopen dan op het installatieplaatje

  • Hier vind je meer uitleg over het (opnieuw) installeren van Tado-producten: https://support.tado.com/hc/nl/articles/360000911123-Wat-is-mijn-tado-Woning-en-hoe-kan-ik-het-verwijderen-