Verplicht abonnement?
Wie heeft hier nog meer last van? Ik vind het eigenlijk onacceptabel dat dit ineens gebeurt. De basis zou gratis moeten zijn. Je kunt nu niet eens een schema aanpassen zonder abonnement.
Reacties
-
ik zie nog geen melding in mijn app, gelukkig. Als ze dit wel bij iedereen doorvoeren, gaat mijn tado-set op marktplaats. . . .
2 -
Wellicht een testje om te kijken hoeveel mensen er dan weglopen?
0 -
Hallo @Jorisvm
Als je dit scherm ziet, betekent dit dat je willekeurig bent geselecteerd om deel te nemen aan een marketingtest. Zoals gebruikelijk in de branche voert tado° regelmatig marketingtests en onderzoek uit en bekijkt dagelijks klantfeedback. Deelnemers aan deze test over betaalde apps behouden volledige toegang tot de tado°-app zonder kosten.
-4 -
Bij mij nog geen melding ontvangen0
-
"Zoals gebruikelijk in de branche voert tado° regelmatig marketingtests en onderzoek uit en bekijkt dagelijks klantfeedback."
Ja bekijkt. Maar ze doen er niks mee.
0 -
Ik heb anders geen volledige toegang dus er gaat duidelijk iets mis. Graag fixen @Emcee. Haal mij maar uit deze zogenaamde willekeurige test.1
-
Zeer kwalijk dat TADO dit zonder voorankondiging zo maar doet. Zijn hier geen privacy regels voor die die gedrag aan banden kunnen leggen?
1 -
Als je klanten weg wil hebben moet men vooral dit doen2
-
Voor meer info:
https://community.tado.com/en-gb/discussion/26598/tado-marketing-test0 -
Ok, misschien dat anderen hier nog wat aan hebben. Je moet dus gewoon doen alsof je voor basic wilt gaan betalen en dan heb je niet echt betaald. Heel bijzonder en ik vraag mij af of dit wel mag. Totale misleiding als je het aan mij vraagt.
Je bent toch echt in de veronderstelling dat je gaat betalen. Wat ik dus echt niet van plan ben. Ik heb er alleen maar op geklikt omdat op andere treads te lezen is dat je uiteindelijk niet betaalt.
Ook wel jammer dat niemand bij Tado dit even uitlegt als je contact opneemt. Ik wacht al dagen op een reactie van support. Een kleine moeite om dit uit te leggen, of is het misschien genant dat een vreemde "test" als dit publiek gedeeld wordt?
1 -
Inmiddels zit de bekende right-to-repair annex consumentenrechten activist Louis Rossmann ook op de zaak. Deze man heeft een Youtube account met 2.2 miljoen followers en heeft er een video op gezet:
https://www.youtube.com/watch?v=tfAchfFXghc
Hij heeft ook een pagina gemaakt op zijn website:
Dit ziet er niet goed uit voor Tado…
2 -
Klopt, ze hebben zeer terecht de 'wall of shame' behaald (video van Louis Rossmann).
Als ze dan toch zo wakker liggen van serverkosten: geef ons de mogelijkheid om het LOKAAL te draaien. Er is geen énkele reden waarom dit via hun servers MOET gaan.
1 -
Het gaat niet zozeer om het al dan niet invoeren van kosten, maar om de totaal immorele "test" die ze gedaan hebben!
Gewoon willekeurig mensen AFSLUITEN en dan een "je moet betalen" scherm voorschotelen waar ze hun betalingsgegevens MOETEN invullen, en dan als ze dat gedaan hebben komen met "dit was alleen een test", dat is echt TOTAAL ONTOELAATBAAR.
Ik snap niet dat een Duits bedrijf met zo iets komt. Dit gaat massaal klanten kosten.
Tip: als je eigenlijk alleen een klokgestuurde radiatorthermostaat zoekt zonder internet bediening en zonder koppeling met de ketel (bijv voor in de badkamer), er is bij de Lidl een "Silvercrest" thermostaat te koop. 15 euro in de webshop, in de winkel 10 euro. Met LCD scherm, weekschema, open raam detectie (die net als bij Tado niet werkt), etc. En geen kans op "test" van de fabrikant want nergens mee verbonden.
0