Mijn radiator kranen komen steeds op vorstbeveiliging, hoe kan ik dit uitschakelen ?

Ik kan de kranen via de app of manueel regelen, maar wanneer er een nieuw tijdsblok begint komen de kranen terug op vorstbeveiliging

Beste Antwoord

Antwoorden

  • Hallo PeterGhyselinck,

    Bedankt voor je vraag,

    een manuele handeling op een apparaat en een manuele handeling in de app zijn twee verschillende acties die niet aan elkaar gelinkt zijn. Om te bepalen wat er gebeurd na een manuele handeling op een apparaat, raadpleeg dit artikel:

    Voor wat er dient te gebeuren na een manuele handeling op de app, dien je de schuifbalk te gebruiken


    Met vriendelijke groeten,

    Joey

  • mijn vraag was : "hoe kan ik de vorstbeveiliging uitschakelen" deze komt na het verlopen van het tijdsschema terug actief. Geolocatie is niet in gebruik.


  • Het is inderdaad omdat de geolocatie uitstaat, maar dat was tot nu toe altijd zo. Blijkbaar heeft de laatste update dit veranderd ...

    Aangezien er bij ons meestal iemand aanwezig is, maar "mijn" Tado-app niet heeft, wens ik de geolocatie eigenlijk niet te gebruiken.

    Vriendelijke groeten,

    Peter

  • Ik zit met hetzelfde, anderhalf jaar later inmiddels lijkt het probleem nog steeds niet opgelost ?..
  • Je moet het slimme schema goed instellen en als het goed is werkt het dan gewoon. Ik heb geen geolocatie aan maar alleen het slimme schema op “thuis” ingesteld. Nadat je dat hebt ingesteld moet het schema dan wel op “thuis” stand staan, dit zie je op de home page in de app.
  • Nog steeds een probleem. Niet bij alle kamers maar de meeste.
  • Geen enkel probleem, nooit gehad ook.