Pakket aanpassing daar extention kit moeilijk te verkrijgen is !

Opties

Heb via Tado service super hulp gehad om mijn probleem met vloerverwarming en radiator knoppen in andere ruimtes op te lossen daar ik ook een deel verhuur. Was al wat jaren op zoek maar dit lijkt te gaan werken en zal ook buiten comfort ook besparing op moeten leveren. Vloer verwarming sturen met de bedraadde thermostaat via zone klep of pomp en de thermostaten via de direct op de ketel aangesloten extention kit. Het hadden overigens niet zoveel hulp hoeven te zijn als er een kit was met bedrade thermostaat en extention kit en knoppen. Tado was zelf van mening dat die bestond. Echter bestaat deze dus niet. Ook was voor mij niet duidelijk of de ontvanger van de draadloze thermostaat als extention kit kon dienen. Na heel veel door vragen bleek de kit dus niet te bestaan wel een losse extention kit die echter in veel online winkels niet meer leverbaar waren.

excuus van Tado en bedankje dat ik door bleef vragen. Er zal dus een kit bij komen en ook beter omschrijving voor vloerverwarming benden verdieping met radiatoren in andere ruimte. Normaal zou de thermostaat de ketel uitschakelen bij het behalen van de temperatuur beneden. Nu echter sluit ie de vloerverwarming of de vloer verwarming pomp ui en gaan de knoppen gewoon door via de extention kit en gaat de ketel uit als alles op temperatuur is. Misschien ook nog iets zien te vinden buiten de zone klep om een radiator knop met afstand voeler voor op de vloer verwarming. Dan is de zone klep niet nodig en bij sluiten van de klep pomp uit . Ook besparing

groet

Jan

1
1 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties