Ingestelde temperatuur volledig in beeld op de tegels

Opties

Op mijn telefoon zie je in de tegels de ingestelde temperatuur net niet volledig.

ik zie bijvoorbeeld:

21,1º

Living

Ingesteld op 19 ...


De graden achter achter komma vallen altijd weg. Mijn suggestie is om de laatste zin om te keren, zodat je in bovenstaand voorbeeld ziet:

21,1º

Living

19,5º ingesteld.



2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • lode_r
    Opties

    Mijn telefoon (iOS) geeft dit perfect weer, lettertype van 'ingesteld op...' is kleiner dan de kamer naam.

  • huibk
    Opties

    Zeer afhankelijk van je scherm en instellingen.

    het lijkt er op dat de schermafbeelding genomen is op een telefoon waar de 'systeem instelling => tekst grootte' op zeer groot staat.

    Buiten dat de tekst 'ingesteld op' eerst had moeten verdwijnen en daarna pas de temp waarde.

    Lijkt het mij sowieso tijd om de tiles te herzien.

    ik zie op dit moment 8 blokken, waarvan de huidige temp goed te lezen is, maar ik kan amper lezen welke ruimte's het zijn of waar ze op ingesteld staan!

    Iconen per ruimte zouden hier al behoorlijk mee helpen

  • Ik zit verveeld met het feit dat de temperatuur niet constant blijft. Tado staat ingesteld ingesteld op 22°C Als het hier een tiende van een graad kouder wordt dan wordt het hier opgewarmt tot 23°C en koelt het hier terug af naar 21.9°C Bij mijn vorige thermostaat had ik een constante temperatuur van 22°C