Unit labels.

Opties

Bij het installeren heb ik netjes alle stickers in het boekje geplakt, en daarbij geschreven welke welke is.

Dat boekje ligt inmiddels ergens naast mijn goud, nooit meer te vinden.

Geeft niet, toch niet nodig, maar op dit moment is 1 van de 4 thermostaatkranen niet bereikbaar volgens de gateway.

Had erg handig geweest als ik eenmalig per unit een 'label' of 'naam' kan invoeren. dan had er nu gestaan: Ruimte x => unit links in de hoek => niet bereikbaar.

Ipv een of ander nummer in Ruimte x.

1
1 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Je kunt het display laten knipperen om te zien wat wat is!

  • huibk
    Opties
    Niet als de betreffende unit offline is.
    Ook niet heel erge smooth procedure om langs 4 units te moeten lopen en steeds 1 te laten knipperen om te zien wat wat is.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Als je nou even die 3 die wel online zijn laat knipperen dan weet je welke de vierde is. En dan kun je er stickertjes op plakken waardoor je ze in de toekomst weer weet te vinden.

    En als het echt zo'n enorme wandeling is om alle 4 die kranen te bezoeken dan woon je zeker in het koninklijk paleis?

  • huibk
    Opties

    Je mag er van vinden wat je wilt. maar een apparaat identificeren met iets anders dan een serie-nummer is best wel een geaccepteerde standaard.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja maar er is nog zoveel te verbeteren in de software dat ik dit niet bepaald prioriteit zou geven... voor je het weet komt Tado met een oplossing en voelen ze zich een hele piet dat ze iets opgelost hebben, terwijl 90% van de gebruikers al jaren zit te wachten op heel andere dingen...