Nieuwe eigenaar - bestaande Tado - na koppelen met app problemen

Hallo iedereen en Tado,

Hopelijk gaat alles goed met jullie?

Ik ben drie weken geleden verhuisd naar een huis waar een Tado aanwezig is (zat mee in de aankoopprijs van de woning). Tot gisteren heb ik die bediend met het handpaneel alleen. Gisteren had ik eindelijk de tijd om de internetbridge te installeren en sindsdien gaat alles flink mis. De bridge en de Tado zijn gekoppeld en luisteren naar elkaar, maar mijn cv ketel slaat eigenlijk altijd binnen de 1 a 2 minuten uit. Ik heb door het schroevendraaier menu gelopen en proberen instellen op Open Therm etc. Tijdens het instellen gaat het goed, zodra de instelling klaar is slaat de cv ketel ook weer binnen een minuut oid uit. Ik heb een Intergas Kompact HR uit 2005. Vermoedelijk combi, echte model specificaties en types kan ik op de ketel niet vinden en een boekje heb ik ook niet.

Ik heb de vorige eigenaar gecontact en die had nooit problemen, installeren ging vlot en de communicatie en werking van de verwarming ging ook goed.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Moet er misschien toch iets anders in het schroevendraaier menu? Ik heb deze link gevolgd https://www.tado.com/start/manuals/st/Extensiekit%20Handleiding.pdf Het is bij mijn wete de bedrade opstelling zonder extensiekit. Ben ook al een paar uur aan het kletsen met de helpdesk maar die reageren vrij traag en er lijkt ook geen schot in de zaak te komen.

Na twee dagen klooien nu begin ik wat moedeloos te worden.

Alle hulp/suggesties zijn welkom.


Groetjes en alvast bedankt!