Daikin airco

Opties
We hebben een Daikin Airco Stylish welke we ook willen gebruiken voor verwarmen. We gebruiken reeds Tado voor de CV. Is de airco module geschikt voor koelen én verwarmen?

Antwoorden

  • Pliek
    Opties

    Jazeker ik gebruik het zelf ook (Mitsubishi), er wel vanuitgaande dat je airco dit natuurlijk ook kan.

  • Ik heb ook airco van daikin in 3 vakantiehuisjes. Vind het nog erg lastig om een juist schema in te stellen. Merk nu al dat er een grote afwijking is in de temperatuur instelling en de temperatuur in werkelijkheid. Wie heeft er ervaring?
  • Ik heb denk ik hetzelfde probleem. Als ik bijvoorbeeld 19C instel voor een tijdblok, blijkt de werkelijke kamertemperatuur wel 4C hoger te liggen voor de airco wordt uitgeschakeld.
    Nu moet ik dus om 19C in de kamer te bereiken 15C instellen. Nog al een verschil dus. Ik heb 3 airco’s waarmee ik verwarm en alle 3 hebben ze dezelfde afwijking. De airco thermostaat meet wel goed, want ik heb het met een andere digitale thermometer nagemeten. Waarom de airco dan niet bij het bereiken van de wenstemperatuur wordt uitgeschakeld is mij een raadsel.