Na installatie bridge en app slaat de verwarming niet meer aan, wat te doen?

Opties

Goedendag, In mijn nieuwe woning zat reeds een Tado bedrade thermostaat met een Remeha Tzerra c28 ketel. Tot gisteren bediende ik de thermostaat met de hand en de verwarming deed het. Gisteren kwam ik erachter dat het een slimme thermostaat betreft en heb ik de gevonden bridge en app geïnstalleerd, om mogelijk uit te kunnen breiden naar slimme radiatorknoppen. De digitale installatie is gelukt, maar vanaf dat moment is de verwarming niet meer aangeslagen en is het koud in huis nu. Het warm leidingwater werkt nog wel en de ketel geeft geen storing, en de verwarming is ontlucht. Gisterenmiddag/avond heb ik de code E10 op de app gehad, die is inmiddels weg. Zojuist opnieuw de online-installatie assistent gevolgd, maar nog steeds geen warm water. Wat gaat er mis?

Groet, Marco

Antwoorden

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties

    Ik vermoed dat je alles compleet naar fabrieksinstellingen moet resetten, en dan beginnen met de bridge opnieuw installeren, daarna de thermostaat.

  • Dag Herres, het is inmiddels door Tado opgelost door een configuratie uit te voeren. Dank voor je reactie in elk geval.