Thermostaat blijft aan via hand bedining

Opties
Hallo
Ik doe meestel de themp instellen of de verwarming aan via de app daar staat dat dat hij op een bepaald tijdstip verder gaat met zijn routines.
Maar als ik de thermostaat.met de hand aan zet blijft hij aan .. hij heeft dus laatst de hele nacht aan gestaan.
Is dat een instelling?

Alvast bedankt
Mvg,
Joop

Reacties

  • Nfs
    Opties
    Ik heb sinds kort een tado en heb hetzelfde probleem
    Ik hoor graag wat de oplossing is
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    De instelling veranderen. Zit bij de configuratie van de betreffende kamer.

  • Nfs
    Opties
    Instelling staat goed, en toch doet ie dat niet
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Als je er ook met de app aan zit kan dat het gedrag van bediening vanaf de knop/thermostaat veranderen.

    In de app geef je aan wat de eindtijd van de verandering is (onderaan).

  • Nfs
    Opties
    Instelling is:
    “Tot de volgende automatische verandering”
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ok dan gaat ie de temperatuur van het schema volgen ZODRA DIE ANDERS IS DAN IN HET VORIGE BLOK.

    (dus niet zodra er een schema blok begint, alleen als het volgende blok een andere temperatuur heeft)

    En als je helemaal geen schema hebt dat op een gegeven moment de temperatuur verandert werkt het helemaal niet.

  • Andreplusplus
    Opties
    En de instelling bij de kamer gaat over handmatige instelling op de knop of thermostaat. Als je de temp handmatig aanpast in de app, dan moet je met het potloodje instellen tot wanneer. En inderdaad, er moet een VERANDERING van temperatuur zijn. Ik heb daarom op de kinderkamers blokken van een half uur die pingpongen tussen 15 en 15.5 graden.