Geo locatie en care en protect

Opties
Ik was en ben ook wel blij met tado product.
1...Echter de auto assist en Geo optie is nu zijn geld niet waard. Is alleen voor mensen zonder kinderen en in mijn geval verhuur niet geschikt. Deze optie zou eigenlijk per knop / thermostaat ingesteld moeten worden en dan aan bepaalde e mail adres gekoppeld.
2 Mijn 12 jaar oude heatlink gekoppeld tussen ketel en thermostaat en bijbehorende app van homewizzard gaf mij werkelijk de ketel storing door waar ik op kon reageren wat jullie nieuwe systeem dus niet weergegeven wordt wel gesuggereerd in de tekst Dus uiteindelijk zelfs iets terug uit gegaan. Alle open therm ketels werken met dezelfde storing codes en protocol dus jammer dat hier geen gebruik bij Tado van gemaakt wordt .
hopelijk staan deze twee items boven op de ontwikkel lijst. Verder ziet het er erg goed uit.
Met vriendelijke groeten
Jan Theunissen
1
1 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja dat zijn bekende wensen die al meerdere malen gedaan zijn.

    Geolocatie per gebruiker (aan/afwezigheid per gebruiker), en ook daadwerkelijk uitlezen van storingscodes ipv alleen storing te geven als het systeem niet op temperatuur komt.

    Vroeger was er een lijst van geplande verbeterpunten, dat 1e punt stond daar wel op, dat 2e punt is recenter en de lijst was toen al verwijderd omdat er teveel gediscussieerd werd over de voortgang (punten die er al 2 jaar op stonden en "relatief simpel" leken maar nog steeds niet waren gerealiseerd).