Geen verwarming meer maar toch warm water

Zijn er nog mensen die sinds deze morgen problemen hebben met hun verwarming?

Ik heb niet aangepast aan mijn installatie en plots wil mijn verwarming niet meer opslaan, warm water heb ik wel nog dus er is geen probleem met de ketel volgens mij.

thermostaat geeft wel aan dat er moet verwarmd worden naar 20° terwijl het maar 17 is

Kan dit een server probleem zijn?

Reacties

  • Hier ook geen verwarming. Bridge krijgt geen internet of zo. In de app alles blauw. Geen verbinding
  • Hetzelfde hier! Ook geen verbinding

  • Ik veronderstel dat er geen pagina bestaat met de status van de systemen bij Tado zelf indien deze nodig zijn voor hun producten?

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    november 2021 aangepast

    Hier werkt alles normaal en ik zie ook geen logregel in mijn router dat de Tado verbinding herstart is.

    Wellicht is 1 van de servers uit de lucht, maar je zou eigenlijk verwachten dat de klanten dan automatisch naar een andere server overgaan.

    De systeemstatus vind je hier: https://tado.statuspage.io/

    Overigens als je thermostaat aangeeft dat ie verwarmt naar 20 graden maar dat gebeurt niet, dan is dat waarschijnlijk geen serverprobleem. Het regelen van de temperatuur gebeurt lokaal. De server zorgt voor veranderingen van de instellingen, zoals schema's, aan/afwezigheid, etc.