Geolocatie op thermosstaatknop

Opties

Naast de bestaande geolocatie, Zou het ook handig zijn om 1 afzonderlijke thermosstaatknop met geolocatie te kunnen besturen.

Studerende Kids zijn wel eens lastig te volgen. Zijn ze er nu wel dit weekend of toch weer niet. Slim schema werkt niet omdat er geen schema is wanneer wel en wanneer niet. Ook kinderen van gescheiden ouders zou het handig zijn, ene weekend/week wel en andere weekend niet. En dan veranderd het weer met vakanties of andere vrije dagen.

De verwarming van het kind gaat dus pas meedraaien als ook hij/zij thuis is.

Het zou een besparing kunnen geven op de verwarmings kosten door niet gebruikt kamers niet te verwarmen

6
6 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Suntrapper
    Opties

    Ik vind dit een goed idee wat ik ook mis vooral met het thuiswerk op sommige dagen.

  • Matthew
    Matthew ✭✭
    maart 2022 aangepast
    Opties
    Uitstekend plan. Zou mooi zijn als gebruikers aan een kamer (lees thermostaat) toegewezen zouden kunnen worden. Dit geeft weer energiebesparing want inderdaad studerende kinderen met onvaste bijbanen maar ook voor mijzelf, grotendeels thuiswerkend maar soms ook naar kantoor.

    Dus niemand thuis, dan alles uit.
    Persoon x niet thuis, dan de aan die persoon toegewezen kamers uit.
  • Kl0957
    Opties

    Dit zocht ik ook. Jammer dat jou bericht nog niet is opgepakt door de ontwikkelaars van Tado. We zijn nu anderhalf jaar verder :(

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Er wordt maar zelden iets opgepakt door de ontwikkelaars van Tado...

  • Dragunov
    Dragunov ✭✭✭
    Opties
    Is al genoeg voorgesteld