1 Thermostaat geen externe toegang en hele kamer is onbestuurbaar

Opties
Jerwil
Jerwil
december 2021 aangepast in Algemene vragen en opmerkingen
Als er 1 thermostaat geen verbinding kan maken, (reden is nu even niet van belang), dan is de hele kamer niet meer te besturen via de app.
Het zou toch zo moeten zijn dat als een thermostaat niet bereikbaar is en er meerdere thermostaten in de betreffende ruimte zijn, een andere de besturing overneemt?
In mijn voorbeeld, heb ik 2 slimme thermostaat radiator knoppen en slimme thermostaat in de woonkamer. 1 radiatorknop heeft af en toe geen verbinding, het is niet de knop die voor de meting zorgt. Op moment dat knop geen toegang heeft is de hele kamer onbestuurbaar.
BLUNDER in Tado app!

Reacties

  • Jerwil
    Opties
    Zou fijn zijn als Tado een reactie kan geven, dank
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dan moet je contact opnemen met de servicedesk!

    Hier op het forum wordt maar eens per maand ofzo iemand van Tado wakker en reageert op een paar topics, dan hoor je weer een maand niks van hen...

  • Jerwil
    Opties
    Eens per 2 maanden wordt nog niemand wakker van Tado. “Spullen gekocht, omzet gemaakt, customer care alleen kostenpost, niet te veel tijd aanbesteden” is kennelijk motto bij TADO
  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Gezien de vele reacties en vragen hier lijkt het ook booming business voor tado. Met deze gasprijzen gaan mensen echt zoeken om zuiniger te stoken.
    Heb het idee dat het daar gekkenhuis is.
    Staan inmiddels ook al vacatures links en rechts op het interweb
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja? Ook voor een of meer programmeurs hoop ik? of weer alleen servicedesk en order afhandeling?

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    Ja, alle functies wel 20 stuks. Ook it en software etc,etc. Ze zijn heel wat van plan!

    Misschien iets voor jou @Rob2 ? Je moet er wel voor naar München verhuizen. 😂