'vrije dag(en)' functie.

Opties
Zou graag een 'vrije dag(en)' functie binnen tado° zien zodat ik niet telkens één of meerdere aan een volgende dagen hoef aan te passen.
23
23 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • sbv78
    Opties
    een vast schema voor een vrije dag, lijkt me super!!!
  • Andreplusplus
    Opties
    Een "afwezig tot datum x hh.mm" functie, alles op lage temp/vorstbescherming stand
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ik denk dat men hier eerder het omgekeerde bedoelt: een dag die geprogrammeerd is als "niet verwarmen tussen 08:00 en 17:00" en die dan omdat het een vrije dag is ineens WEL mee moet doen.

    Het komt allemaal terug op de simplistische schema's die totaal over de kop zouden moeten.

  • Michiel_DP
    december 2021 aangepast
    Opties
    Ik zie vooral nut in een paar sjablonen met schemas die je kan bewaren. Zodat je eventueel die schema's zelf kan starten of dat je idd die al op voorhand kan instellen op bepaalde datum.
  • Het lijkt mij het handigst als er een onbeperkt/groot aantal schema's per ruimte aangemaakt kan worden waarbij je dan via een "radio button" o.i.d. aan kan geven welke actief is.
  • Petrrr
    Opties
    Top idee. Een Corona thuiswerk button !
  • Karoc
    Opties

    Top idee inderdaad. Ook voor als je vrij bent en later op kunt staan en/of je werkkamer de volgende dag niet verwarmd hoeft te worden!

    (Extra tabblad 'vakantie' tussen aanwezig en afwezig met alternatieve schema's)

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja als men bij Tado interesse zou hebben in verbeteringen en innovatie, dan zou er heel wat kunnen.

    Maar dat heeft men helaas niet. En/of men heeft niet de middelen om software te ontwikkelen.

  • Bart83
    Opties
    Zou inderdaad een mooie functie zijn. Per volledige woning op per kamer aan te geven dat je kan wisselen tussen verschillende schema’s. Een normaal schema, een schema voor vakanties als de kinderen thuis zijn,… Nu moet ik bij elke vakantie alle schema’s per kamer opnieuw instellen, en een week later weer alle schema’s instellen zoals ze voor de vakantie waren. Een hele klus.
  • Petron
    Opties

    Op mijn Honeywell thermostaat zat een knop “vandaag als zondag” en “morgen als zondag”. Het zou mooi zijn als de Tado app ook zo’n functie zou hebben.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Gelukkig vallen kerst en nieuwjaar dit jaar in het weekend dus hebben we weer een jaar om af te wachten of Tado dit wellicht nog gaat realiseren...