w.Intercom = i;Nieuwe app versie laat geen verbruik overzicht meer zien — tado° Community

Nieuwe app versie laat geen verbruik overzicht meer zien

Ik heb vandaag een nieuwe wifi termostaat sensor geïnstalleerd, en dat gaf blijkbaar ook gelijk een nieuwe app versie met zich mee. Nu zie ik geen mogelijkheid meer om het stook overzicht op te vragen. Dus de tabel waar staat hoe warm het was, hoe hard er werd gestookt, of de zon scheen, warm water overzicht.
Dit werd vaak door mij geraadpleegd. Het zou dus jammer zijn als dat niet meer opvraagbaar is. Misschien een bug in de nieuwe verise?

Ik start de app opnieuw op om de versie te controleren.
??? En nu ineens weer de oude versie actief ??

In de nieuwe verise was ook de optie om zelf de ketel temperatuur aan te passen. Dat was wel super want daar wacht ik al heel lang op.

Misschien dat ik door het installatie script ineens in een developer verise terecht ben gekomen?

Antwoorden

• B79
    B79 Volunteer Moderator
    Als je de optie gezien om de ketel temperatuur aan te passen zal je zeker in een omgeving gezeten hebben waar je als normaal gebruiker niet bij kan komen.
    Maar dat klinkt wel positief. Ik zelf zou dit een zeer waardevolle toevoeging vinden.