25 graden bij verdeler vloerverwarming te laag.

Opties
Bij de verdeler van de vloerverwarming heb ik een slimme radiator knop. Nu wordt de temperatuur al gauw 27 graden bij de verdeler en slaat de thermostaat uit terwijl de woonkamer nog niet de juiste temperatuur heeft. Is er geen mogelijkheid om de slimme thermostaat hoger te zetten of bij 25 graden helemaal open.

Reacties

  • Andreplusplus
    Opties
    Zie mijn andere posts op dit forum waarom zo'n knop niet de beste oplossing is op een vvw verdeler.
    Ik hoop dat je de originele thermostaatkraan hebt laten zitten.
    Ten tweede moet de knop gekoppeld zijn aan de ruimte waar de vvw zich bevindt en in die ruimte moet een *andere* knop of thermostaat of extra temperatuursensor de temperatuursensor zijn voor die ruimte. Dan maakt het nl niets meer uit wat de temperatuur is in de buurt van de verdeler.
  • FJP
    Opties
    Ja de originele thermostaat knop ziet er nog. De tado knop zit tussen de vloerthermostaat en de bypass. Maar hoe met je de tado thermostaten koppelen?
  • P_Veldhorst
    Opties
    Je zult de knop van de verdeler moeten toevoegen aan een kamer waar je een ander meettoestel gebruikt. Deze wijziging doe je via “kamers en apparaten” uit het instellingen menu.