Uitschakelen van zones via schakelaar

Opties

Tado,

 Volgens mij is het technische mogelijk alleen nog niet beschikbaar in jullie app. Maar voor onze regeling zou het echt een aanwinst zijn om een schakelaar te bouwen waarmee zones volledig uitgeschakeld kunnen worden. Dus dat het ingestelde schema niet meer gevolgd wordt maar de afwezigheidstemperatuur.

Wijzelf hebben namelijk twee slaapkamers die niet altijd gebruikt worden alleen als de kinderen op bezoek komen. Op het moment dat ze langskomen en ze blijven slapen dan zou ik heel eenvoudig het schema aan kunnen zetten en als ze weer naar huis gaan het schema uit kunnen zetten.

Ik kan mij voorstellen dat meer mensen hier gebruik van kunnen maken. 

2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Je kunt hier omheen werken door het normale schema te programmeren in bijv het Ma, di, wo, do, vr, za, zo schema en het afwezig schema in het Ma - zo schema (of andersom) en dan hoef je alleen maar te wisselen tussen deze schema's.

    Inderdaad het is heel beperkt maar in ieder geval werkt dat (en hier verzoeken indienen om iets te veranderen dat werkt niet).

  • Johanb
    Opties

    @Rob2

    Dit is ook wat wij nu doen, maar toch bedankt!! Om constant de temperaturen aan te passen is ook een heel gedoe. Jammer om te horen dat dit niet werkt, mag toch hopen dat ze dit wel lezen en gebruik van maken, worden toch wel goede ideeën genoemd.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Er is bij Tado geen "ontwikkelteam", alleen een enkele persoon die lang geen 1 FTE aan het ontwikkelen kan besteden. Dat is inderdaad erg jammer, maar ja als klanten kunnen we daar niks aan doen he?