Draadloze Temperatuur Sensor

Mijn vraag gaat over de draadloze temperatuur sensor. Ik snap niet precies waarvoor het dient. Het staat in de meest gebruikte kamer van mijn woning, en waarvan in die kamer nog 2 radiators met een slimme radiatorknop zich bevinden (er is wel genoeg afstand tussen de temp.sensor en de radiators). Het gewenste temperatuur staat op 22 zowel van de radiatorknoppen als de draadloze temp.sensor. De radiators komen wel op 22 (+-22,5) maar de draadloze temp.sensor zegt dat het binnen 21 graden is en het veranderd niet. Hoe kan ik dit oplossen of wat is de reden hiervan?

Antwoorden

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    All drie de apparaten moeten in de app in één ruimte zitten (of gezet worden als je dat nog niet hebt gedaan). Dan moet als meettoestel van die ruimte de sensor worden gekozen.
    Dan zou het moeten werken
  • Weet je misschien hoe ik dat kan doen via de app?
  • Herres
    Herres ✭✭✭

    Je ziet nu misschien drie tegels van ruimten. Maar je wilt er maar één hebben, de ruimte waar de sensor hangt.

    Ga in instellingen, kamer en apparaten, naar de slimme knop toe, en verander de ruimte waarin die zit in de ruimte van de sensor. Doe dat voor beide knoppen. 

    Geef dan in de ruimte van de sensor aan dat het meettoestel van die ruimte de sensor is.

    Als het goed is vervallen de twee tegels en heb je er nog één over.