Verschillende weekschema's

Ik heb sinds enkele weken Tado radiatorknoppen in huis. Mijn kinderen verblijven afwisselend een week bij mij en een week bij hun mama. Uiteraard zijn de verwarmingsnoden dan ook anders. Is er een manier om dat te automatiseren? Voor zover ik heb kunnen achterhalen kan je maar 1 weekschema instellen voor een toestel. Ik lees goede dingen over home-assistent.io, maar ik vermoed dat je op een bepaald moment dan ook terugvalt op het tado platform. Iemand hier ervaring mee?

Terzijde: ik vind, nieuwe gebruiker zijnde, de Tado hardware echt wel goed, maar het platform is teleurstellend ontoereikend, om niet te zeggen slecht.

Reacties

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Ik heb exact dezelfde situatie met mijn kinderen.
    De oplossing voor mij was om 2 verschillende schema’s te maken en die elke week om te zetten.
  • Je kunt 3 schema’s maken, en dan switchen (dit gaat per kamer, helaas). Het is een beetje klungelig, maar dit is nu beschikbaar en de wens die door velen is geuit wordt nog niet door tado opgepakt.


  • Dankjewel B79 en Andreplusplus voor de input. Ik denk dat ik jullie oplossing begrijp. Niet echt een schoonheidsprijs waard, maar als het de enige manier is..