Schema dat elke dag om 20:15 naar 16 graden gaat

Opties
Hallo,

Ik ben wisselend thuis en dat past niet in een schema. Als ik thuis kom zet ik de temp handmatig naar 19 graden bijvoorbeeld.
Nu zou ik het prettig vinden als de temp om 20:15 naar 16 graden gaat. Dit elke dag.
Hoe stel ik dat in? Als dit al mogelijk is natuurlijk.

Thanks.
Bert

Reacties

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Dit kun je gewoon instellen als “tot volgende automatische verandering “
    Staat zelfs in het schuifbalkje onderin waar je ook handmatig de temperatuur aanpast.
  • Bert_G
    Opties

    Hoi B79,

    Ik heb "tot volgende automatische verandering" gevonden in de app en dit zo ingesteld.

    De handeling die je omschrijft "in het schuifbalkje onderin" waar kan ik die vinden?

    Moet ik daarvoor in "Slim schema" iets aanpassen?

    Kun je misschien een screenshot bijvoegen waar je deze dingen instelt?

    Thanks.

    Bert

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Een screenshot kan ik niet via de telefoon meesturen.
    Maar als de ruimte tegel opent waar je de temperatuur aanpast (schuif van boven naar beneden) zie je onderaan dat schuifbalkje. Dat moet je van links naar rechts kunnen schuiven. Dan komen daar teksten onder te staan oiets van verwarmen tot xx:xx uur of tot automatische volgende verandering.
    Kan zijn dat die even niet reageert als die op oneindig staat. ( zo’n 8 die op z’n kant ligt)
  • Bert_G
    Opties

    Dank je B79,

    Ik heb het gevonden.

    Dat schuifbalkje krijg ik pas als ik op het pennetje druk (Tweede foto). Maar hoe dit dan voor elke dag moet gaan werken is mij nog niet geheel duidelijk.

    Ik heb geen schema's ingesteld.

    Werkt zoiets bij jou?


    Thanks.

    Bert


  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Ik heb overal schema’s voor gemaakt.
    Als je een schema maakt dat de verwarming altijd om 20:15 naar een lage temperatuur gaat krijg te bij dat balkje een tekst te zien “tot volgend blok” oid.
  • Bert_G
    Opties

    B79,


    Bedankt voor de informatie.

    Ik ga ermee aan de slag en het zal wel even experimenteren worden voordat ik het allemaal door heb.

    Bedankt.

    Bert

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Je moet er even mee spelen. Zo moeilijk is het niet. En je kan er niks mee stuk maken.