Stadsverwarming

Goede avond,
Over een paar weken krijgen wij vloerverwarming op de beneden verdieping, bovenverdieping hebben nog radiatoren.
Nu is mijn vraag, kan de tado gebruikt worden met stads en vloerverwarming?
Soja welke kan ik het beste nemen?
Gr Rob

Reacties

  • Hier de V3+ voor de vloerverwarming beneden (VC8015) en tado thermostaat knoppen op de radiatoren boven. Werkt prima.

  • Heb je ook stadsverwarming
  • Herres
    Herres ✭✭✭
    @Rob1965 , stadsverwarming die in de meterkast met een klep begint, of niet en altijd overal warm water?
  • Overal warmwater heb ik, ging mij erom of de thermostaat geschikt is voor vloer en stadsverwarming
  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Ja, met een klep op de vvw zoals @martijnaj al zei
  • De vloerverwarming moet nog geïnstalleerd worden, dat gebeurd over een paar weken. Ben mij vast aan het oriënteren voor en nieuwe thermostaat.
    Neem aan dat er een klep tussen komt als zij het aansluiten
  • Herres
    Herres ✭✭✭

    Dat hangt ervan af wat je hebt afgesproken

  • Mmmm, dat die op de stadsverwarming aangesloten moet worden. Voor de rest niks. Wat zou ik moeten vragen of zij er een klep tussen zetten? Heb er voor de rest weinig verstand van.
  • Herres
    Herres ✭✭✭

    Dat die klep aangesloten moet worden op een aan-uit thermostaat van Tado. Dan zouden ze het wel moeten weten. Of kunnen ze alleen de vloerverwarming aanleggen? Dan kunnen ze dat mogelijk niet leveren.

  • Rob1965
    Rob1965
    januari 2022 aangepast
    Ze doen de hele installatie, ga het wel even overleggen.
    Is het noodzakelijk dat er een klep in komt. Of is het alleen bij Tado thermostaten?