Mijn Tado blijft dag en nacht verwarmen

Opties
Hoe kan het dat mijn Tado blijft verwarmen ook al staat hij uit?

Antwoorden

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Herstart de cv ketel eens door de stekker eruit te trekken.
  • Hessing
    Opties
    Dit heb ik al meerder keren gedaan maar zal het nu nog eens doen
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Hoe heb je dit geconstateerd? Blijft het gewoon de hele nacht 20 graden in je huis, of heb je ooit een keer toen je om 6 uur wakker werd gemerkt dat de verwarming toen een beetje warm was? (of de ketel draaide)

    Want als het DAT is dan is het waarschijnlijk de "vroege start" optie in je schema's die je uit moet zetten.

  • Hessing
    Opties
    Ik heb hem in de nacht uitgeschakeld staan en rond het middaguur zou hij aan moeten gaan tot 22:00 uur. Ik hoor de cv steeds aan slaan, de radiatoren blijven warm en dus ook de buizen. Het koele niet af in huis. Ook als ik van huis ben blijft hij verwarmen. Het komt hier helaas niet onder de 20 graden
  • Hessing
    Opties
    De vroege start optie staat uit
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Nou ja dan moet je de gebruikelijke procedure van installatie en foutzoeken volgen, die is al vaak genoemd hier.

    Gewoon de draadjes aansluiten en hopen dat alles werkt dat gaat niet bij Tado.

  • Hessing
    Opties
    Dat heb ik middels al 8 x gedaan
  • Hessing
    Opties
    Heeft ook niet geholpen
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dan moet je de servicedesk benaderen via de chat...

  • Andreplusplus
    Opties
    Of vertel ons eens iets meer over je installatie en instellingen. Misschien hebben we dan wel tips. Want "hij doet het niet" kunnen we niet veel mee.
    Misschien zit 1 knop niet goed op de radiator en vraagt die continu warmte bijv.