tado klant

Opties

hallo ik heb tado geinstalleerd maar in woonkamer gaat het niet goed.

slimme thermostaat hangst in woonkamer .en twee radiatoren met slimme knoppen .

hoe verhoog ik temp in woonkamer?

de radiator knoppen beide ? de thermostaaat ?

hoe moeten de radiator knoppen staan hoe maak ik de thermostaat aan de wannd en in de app leidend dat als ik daat temp op instel voor de woonkamer de temp op de radiatoren wordt overgenomen.

Hoe kan ik in hemelsnaam met tado helpdesk bellen , heb echt hulp nodig ander moet alles er uit en teruggestuurd worden naar tink waar het gekocht is.


ronald vd kam 0628649161

Antwoorden

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Vriend dit is een forum voor gebruikers.
    Je telefoonnummer is nu voor de hele wereld beschikbaar.

    Je had bij aanmelden van de knoppen een keuze menu. Daar kan je kiezen of deze bij een bestaande ruimte moest komen en dat er een nieuwe ruimte aangemaakt had moeten worden.

    Er zijn nu 2 opties.
    1 Je verwijderd de knoppen uit je woning (digitaal in de app welteverstaan) en meld ze opnieuw aan.

    2 je blijft in paniek en stuurt de hele boel terug.

    Kortom, er zijn zoveel mensen die het hele spul normaal aan de praat krijgen door even te lezen wat er staat.
    Lukt jou ook vast en zeker.

    En anders is de helpdesk beschikbaar via de chatbot.
  • Dank je wel ik heb elke keer nieuw device toegevoegd, en heb dat van de ruimte waarin niet ontdekt. Moet ik dan ergens op menu drukken ,ik snap t nog niet . Wasr staat dat van niwuwe ruimte aanmaken?
  • Misschien wil je mij bellen dan snap ik het beter
  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Het is zo makkelijk. Als je even verder kijkt waar je optie van toevoegen aan ruimte zie je onderaan een + teken staan. Als je daar op duwt kan je een nieuwe naam aanmaken. Ofwel ruimte zoals bv keuken