Tado toevoegen aan Olisto.com

Ik doe veel met de Olisto app en zou het op prijs stellen als Tado ook met Olisto gaat samenwerken. Dit geeft namelijk veel meer mogelijkheden bij de automatisering van mijn woning. Veel gebruikers van Olisto werken al met Toon en Honeywell thermostaten en het is dan ook zeer wenselijk dat Tado zich ook hierbij aansluit.

12
12 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Helemaal mee eens! Graag Olisto met Tado laten werken!!!
  • Ook ik ben een Olisto gebruiker en Tado toevoegen als kanaal geeft vele mogelijkheden. De concurrenten van Tado hebben de prioriteit al onderkend en zijn aangesloten. Waar blijft Tado?
  • Helemaal met dit verzoek eens.

    Zou heel mooi zijn als deze mogelijkheid beschikbaar komt.

  • Hoe kan ik mijn stem uitbrengen voor opname in Olisto? Ik heb mijn hele Domotica hiermee geprogrammeerd en zou ook graag Tado toegevoegd zien.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Klik op dat driehoekje onder de 1.

  • Ik heb een oproep gedaan op het Olisto forum om voor deze post zo veel mogelijk votes te krijgen. Kijken of het wat opbrengt.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    De teller staat nu al op 3!

    Maar bedenk wel: zelfs al staat die teller op 3000, dan nog gaat er niet zomaar wat gebeuren.

  • Pijl
    Pijl
    januari 2023 aangepast

    @Rob2

    Ik lees hier nog niet zo gek lang, maar opvallend is dat uw reacties lijken alsof u Tado-medewerker bent.

    Klopt mijn aanname? Als ja, wil ik vragen dit in uw profiel kenbaar te maken

  • @Pijl kijk even goed naar het verschil tussen Rob2 (geen tado medewerker) en Rob (wel)
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

    Inderdaad ik ben niet van Tado maar er is een @Rob die wel van Tado is.

    (als je een gebruikersaccount aanmaakt krijg je alleen maar te horen "die naam is er al!" en niet wat dat voor account is, als ik wist dat @Rob een Tado medewerker was had ik wel een andere naam geprobeerd te vinden die hij wilde accepteren)