Slimme radiator knoppen worden er vanaf gedraaid

Opties

Hoi, ik gebruik in mijn hotel slimme radiator knoppen maar ik merk nu al dat gasten de hele knop er vanaf draaien. Hebben jullie daar ervaring mee en hoe zou ik dit kunnen voorkomen?

Antwoorden

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Ik denk dat de meeste gebruikers hier geen hotel hebben. Dus de ervaring dat er gasten knoppen eraf draaien hebben we niet.
    Iets van een borg schroefje erin draaien of maken is ook geen optie.
    Ik denk dat je aanwijzingen om de temperatuur regeling te bedienen moet gaan verplaatsen.
    Je zou eens kunnen beginnen met een losse temperatuur voeler prominent in een kamer te hangen waarmee de gast kan verhogen of verlagen. Die ziet er uit als een thermostaat. Mogelijk gaan mensen dan niet meer zoeken naar knoppen die op de radiator zitten.
  • Andreplusplus
    Opties
    In andere berichten op dit forum wordt hier ook over geklaagd. De knoppen gaan inderdaad makkelijk los als je de hele knop probeert te draaien ipv alleen de ring. En dat gebeurt als je niet bekend bent met de knoppen.
    Suggesties die ik heb gedaan, zijn oa: een pijl tekenen op de ring, de gasten instrueren of een plaatje/foto plaatsen vlak bij de knop oid.
    Maar de suggestie van een aparte thermostaat vind ik ook een hele mooie.
    Dan nog moet je gasten instrueren niet naar de knoppen te gaan, ma asr kans op losse knoppen neemt wel af.