Op welke spanning werkt de Tado V3 thermostaat?

Opties

Hallo,

Mijn oude slimme thermostaat Anna heeft de geest gegeven en wil nu dus een Tado thermostaat installeren. Aangezien Anna met een bridge werkt was deze geinstalleerd tussen mijn ketel en thermostaat zelf omdat deze Anna thermostaat op 12V werkt. Ik heb deze bridge nu terug verwijderd en de kabel weer direkt aangesloten op de ketel (draad die naar mijn thermostaat loopt in living). Nu heb ik de keuze. Wanneer ik de 2 klemmen gebruik waarop de anna bridge was aangesloten komt er een spanning van 120V uit. Wanneer ik 1 klem verder gebruik komt er 230V uit.

Mijn vraag is nu werkt Tado thermostaat die in mijn living komt te hangen (dus de 2 draden die uit mijn muur komen in living) op 120V of of 230V?


Alvast bedankt

Antwoorden

  • Rob
    Rob | Admin
    Opties

    Tado° kan je rechtstreeks op de ketel aansluiten. De Anna apparaten moeten allen verwijderd worden.

    Voor de installatie instructies, graag een account aanmaken op de website, de tado° apparaten registreren en de installatiestappen op de website volgen. Dan zal precies uitgelegd worden hoe de Anna apparaten verwijderd moeten worden en de tado° thermostaat aangesloten moet worden.

    De tado° Slimme Thermostaat wordt gevoed door batterijen. Hij kan 12V, 120V en 230V (en andere voltages) doorgeven bij een relais verbinding, dat maakt dus niet uit. Maar, zoals vernoemd, graag de installatiestappen op de website volgen. Dan krijg je niet alleen de juiste bekabelingsinstructies, het programmeert de thermostaat ook direct op de juiste manier.