Slaap modus

Opties
Een tegel om alle kamers, of geselecteerde groep, naar nachtstand te zetten.
5
5 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Je kunt hiervoor de al aanwezig "afwezig" mode gebruiken.

    De grote makke van Tado is dat er geen mogelijkheid is om te zeggen "afwezig tot (tijdstip)". Dat zou er simpel in te maken zijn. Als je hem nu op afwezig zet moet je hem zelf weer terug zetten naar aanwezig en dat wil je natuurlijk niet, hij moet de volgende ochtend weer gaan werken volgens schema.

  • Andres76
    Opties

    Precies, vandaar een echter slaapstand zonder teveel in de app te moeten gaan en schuifjes moeten verplaatsen met tijd etc. Gewoon een knop, alles uit tot de volgende ochtend bv.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Nouja een van de eerste dingen die je hier leert is dat Tado niet het type bedrijf is wat bij een dergelijke suggestie denkt "hee dat is een goed idee, dat moeten we er maar eens in maken" waarbij dat dan in de volgende release ineens een nieuwe mogelijkheid is...

    Wat dat betreft is dit forum onderdeel eigenlijk tamelijk nutteloos.

  • TaDoe
    Opties

    Deze optie zou erg fijn zijn!

    Wat mij betreft, als dat sneller te realiseren is, in plaats van de optie "Maximaal verwarmen alle kamers".

  • Safetyman
    Opties
    Hey Google, doe de verwarming uit. Zo gepiept ;)
  • TaDoe
    Opties

    Ik weet niet wat "Google" dan doet, maar met Siri wordt daarmee voor alle kamers vorstbeveiliging ingeschakeld wat (voor mij) iets anders is dan nachtstand.

  • Safetyman
    Opties
    In Google Home kun je een automatisering instellen, Bijvoorbeeld Hey Google 'Bedtijd'. Aan deze functie kun je een actie instellen km de thermostaat aan, uit of op een bepaalde temperatuur in te stellen. Tado werkt met Google Home of Siri, dus maak daar gebruik van ;). Ik zit zowat nooit in de Tado app.