ik wil mijn geld terug en heel snel maar kan niemand spreken

Opties

wij hebben een maand of 3 geleden een slimme termostaat en inmiddels 8 slimme radiatorknoppen geïnstalleerd. inclusief het ombouwen van de oude radiatorknoppen een investering van meer dan €2000. Wat we graag deden vanuit het idee van duurzaamheid en de beloofde zekerheid dat dat hand in hand gaat met besparingen en wooncomfort.

Het is een regelrechte ramp:

de app is heel tevreden, alles draait als een zonnetje volgens de app

verschillende radiatoren zijn volgens de app uit maar loeien de hele dag en kamers zijn 26 graden, niet uit te zetten

de ketel (tado geschikt volgens de app en aangesloten op de juiste manier) slaat om de haverklap af

de warmtebeleving is dus niet beter: het is een ramp in huis

er wordt niets bespaard, sterker nog: sinds we tado hebben geïnstalleerd is de energierekening verveelvoudigd, tot een totaal krankzinnig niveau. Heeft niets meer te maken met de gestegen prijzen: de leverancier raadt ons aan om ons maandbedrag van € 180 naar €950 als vaste termijn te verhogen.

JULLIE SITE IS NET ZO BEROERD ALS JULLIE PRODUCTEN. ALLE CHATBOTS STELLEN VRAGEN WAAR IK NIETS AAN HEB EN GEVEN AAN OVER EEN DAG TE ANTWOORDEN.

IK WIL MIJN GELD TERUG, HEEL HEEL SNEL, DIT IS ECHT BIZAR

Antwoorden

  • P_Veldhorst
    Opties
    Dus spuw je je gal bij medegebruikers?
  • psymilo
    Opties
    Nee, ik hoop dat iemand weet hoe je met Tado kan communiceren. Ik lees op hun site dat ze laagdrempelig bereikbaar zijn. Kan aan mij liggen, maar ik krijg chatbots die me vragen blijven stellen waar ik niks aan heb, verwijzingen naar de website en uiteindelijk een verwijzing naar dit forum.
    Het is geen gal spuwen, het is een vraag om hulp.
  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Misschien even uitleggen wat je hebt gedaan. Hoe je installatie in elkaar zit etc.

    Het laatste wat ik kan geloven is dat het bij jou niet werkend kan worden gemaakt.
    Bij >1000 anderen lukt het wel.