Warmwater en contact TADO

Opties

Hallo jongens, kan iemand mij vertellen hoe je instellingen van de ketel voor warmwater weer op 60 graden krijg. TADO schakelt deze iedere keer terug naar 55 graden.


Ook wil ik contact op nemen met TADO maar wat is het email adres cq.telefoonnummer of een ander adres kan dit nergens terug vinden.

Beste Antwoord

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties
    Je kan alleen via de chatbot contact krijgen met tado. Kan even duren. En daar je vraag indienen.

Antwoorden

  • En heb je al een oplossing? Als ik mijn warmwater uitzet in de app (dan blijf ik toch warm water houden) maar hij veranderd idd de temperatuur naar 55 graden, ook als ik deze verander... deze stond op 60..
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Heb je heel de warmwater besturing weg gehaald of alleen de stand "uit" gekozen?

    Er zit wel een bug in dat als je heel de besturing weg haalt hij het evengoed op 55 zet, maar als je de besturing wel hebt kun je ook de temperatuur anders zetten. Even goed kijken naar alle tabbladen enzo, gebruik desnoods je computer ipv de app.

  • Bert_V
    Opties
    Warmwater knop weggehaald maar dan wordt de temperatuur toch ook weer terug gezet naar 55 graden.Dus maar weer geïnstalleerd om toch die 60 graden te halen. Dit waarschijnlijk voorgeprammeerd in het systeem vind dit wel vervelend.