Meterstanden in de TADO App

Opties

Voor de EnergyIQ functionaliteit in de TADO app heb ik een verzoek met twee mogelijk opties die allebei nuttig zullen zijn:

1. Voor het handmatig invoeren van meterstanden maak een instelling waarbij je kan aangeven of je altijd de meterstand van de huidige dag, of die van de dag daarvoor door wilt geven.

Argumentatie: Alleen als je de meterstand van de meter zelf afleest is dat de datum van vandaag. Als je de meterstand overneemt van apps op je telefoon die wel automatisch meterstanden verzamelen dan is de laatste meterstand altijd die van gisteren. Nu moet ik als ik een meterstand in de TADO app in wil vullen altijd de dag 1 dag terug zetten of met mijn app naar de gasmeter lopen, terwijl ik de data zo van mijn telefoon over kan nemen...

2. Vraag mij in de TADO app toestemming om de meterstanden van de netwerkbeheerder uit te lezen en pas die data toe in de TADO app. Gratis apps als MinderGas.nl en Umeter.nl kunnen dat toch immers al lang.

2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Een tijdje geleden schreef iemand van Tado dat ze bezig waren met zo'n derde partij die meterstanden uit kan lezen. Maar de dingen gaan nooit snel bij Tado dus of dat morgen of over een jaar (of langer) in de app gaat komen weten we nog niet.

  • Misschien een hele domme vraag maar wat is EnergyIQ?