Website-onderhoud gepland van 18-21 juni

Er kunnen zich problemen voordoen bij het bereiken van delen van de community of bij het navigeren door bepaalde secties.

Geofencing op radiatoren???

Opties
Goedemorgen, hoe kan ik de geofencing onafhankelijk op radiatoren slimme cv thermostaat laten werken??? Wij hebben een inpandige studio als die bewoner weg gaat zou het bijzonder fijn zijn de cv radiatoren door geofencing uit gaan, ik weet niet hoe dit in te stellen… graag uw advies
Hartelijke groeten Kees
2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Dit was snelle antwoord van Tado 👍🏻Goedemorgen Kees,
    Dank voor uw bericht.
    De geofencing werkt normaalgesproken alleen wanneer alle bewoners uit huis zijn, of thuis zijn. Mocht u het interesseren om alleen de geofencing geactiveerd te hebben van de bewoner, dan kunt u het beste alleen de geofencing aan zetten voor deze persoon. Niet de overige bewoners. Het is dan wel zo dat alle kamers naar de ingestelde afwezigheids temperatuur verspringen (ook al zijn de andere bewoners thuis).

    U zou er ook voor kunnen kiezen om het volgende te doen:
    Tado app > gewenste kamer > agenda icoon > klik op tijdsblok > geofencing activeren of deactiveren.
    Als u bij de overige kamers de tijdblokken selecteerd en hiervoor de geofencing deactiveert, zal dus alleen de kamer van de bewoner in kwestie (mits dit geactiveerd blijft staan) verspringen naar de afwezigheids temperatuur.
    Ik snap dat dit wellicht niet helemaal optimaal is en vandaar zou ik u ook vriendelijk willen vragen om uw aanvraag nieuwe feature in de tado° Community te plaatsen, zodat Community deelnemers hierover kunnen meepraten en stemmen Deze feedback helpt ons om te bepalen wat we moeten veranderen en welke features we verder moeten ontwikkelen.
    Laat me alstublieft weten als er verder nog iets is waarmee we u kunnen helpen. Fijne dag!
    Met vriendelijke groet,
    Wendy