Instellen temperatuur op 0.1 of 0,5 graden nauwkeurig binnen de schemas

Opties

Beste mede Tado gebruikers.


Ik gebruik al een paar jaar de Tado thermostaat voor mijn airconditioner. Ik merk nu meer dan ooit "zeker gezien de noodzaak tot besparen op energie" dat ik behoefte heb aan een nauwkeurigere afstelling van de gewenste temperatuur binnen de diverse schema's.

Ik merk namelijk dat de instelling op "hele graden" niet langer meer van deze tijd is. Ik gebruik mijn TCL airconditioner al vele jaren met succes, als warmtepomp (hoof verwarmingsbron = gasloos) maar merk dat deze onvoldoende nauwkeurig in te regelen is, omdat de schema's alleen maar op "hele graden" ingesteld kan worden.

Ook de "achterliggende instellingen TEMPERARUUR COMPENSATIES werken maar ten dele. Dat vind ik jammer!.

Zeker gezien het feit dat mijn airconditioner wel over de mogelijkheid beschikt om op "halve graden" nauwkeurig in te stellen.

Ik stelde deze vraag aan Tado. Zij adviseerden mij om dit item ter discussie te stellen binnen het forum. Ik hoop dat er meer Tado gebruikers zijn die dit steunen, zodat deze optie opgenomen kan worden int de applicatie.

2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Andreplusplus
    Andreplusplus ✭✭✭
    maart 2022 aangepast
    Opties

    hier zijn al meerdere topics voor, m.n. deze.

    Laat daar even je stem achter!