Zoneregelaar met warm water instelling

Opties

Mijn suggestie is om in de app per zoneregelaar altijd ook het warmwater te kunnen instellen. Dat kan nu maar voor één zoneregelaar. In een huis met 2 CV ketels en 2 zoneregelaars kan dat kan nu niet. Het is ook heel logisch om per zoneregelaar zowel de verwarming als het warmwater te kunnen instellen.

1
1 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat hangt er een beetje vanaf. Je hebt ook setups met 2 zones waarbij er maar 1 ketel is, die dan 2 groepen voor verwarming heeft. In dat geval heeft het geen zin om 2 keer warmwater in te stellen.

    Echter zoals Rob van Tado onlangs al schreef, "er is altijd maar 1 warmwater instelling". Dus ik vrees dat wat je nu wilt niet kan ook niet na contact met de servicedesk (die kunnen sommige dingen instellen die je zelf via de app of website niet kunt). Dan wordt het dus een project voor op de lange lijst van "leuke dingen om er bij te maken maar waar we niet aan toe komen".

    Overigens heb ik zelf de warmwater regeling uitgeschakeld omdat de ketel het zelf beter doet. Dus afhankelijk van wat voor ketel je hebt zou dit bij jou ook een optie kunnen zijn.