Mijn Atag I serie ketel geeft geen foutmeldingen door

Opties
Mijn atag ketel (i serie) is verbonden via OpenTherm en werkt prima met de tado. Ik heb de keteltype opgegeven in de tado maar ik krijg nooit meldingen wanneer er fouten in het systeem zijn (bijvoorbeeld te lage druk). Wat zou mis kunnen zijn?

Reacties

  • Andreplusplus
    Opties

    Er is niets mis. Helaas laat tado deze meldingen niet zien. Beetje dom, want zelfs als de ketel UIT staat gaat tado vrolijk door met regelen alsof er niets aan de hand is. Zelfs geen notificatie in de app of zo.

  • oost1346
    Opties
    Bedankt voor je reactie! Uitermate merkwaardig dat day het geval is. Waarom al die moeite om dat in de app te bouwen maar er niks mee doen. Nou ja...dan verwacht ik er ook maar niks van.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Tado geeft geen inzicht in ontwerpoverwegingen en -beslissingen, en de reden waarom ontwikkelingen zo tergend langzaam gaan. Nu ze naar de beurs willen zal dat eerder slechter dan beter worden. Het enige wat we nu kunnen hopen is dat er meer geld in ontwikkeling gestoken wordt en we dus dit soort functies krijgen, in plaats van de placebo's die ze tot nu toe geleverd hebben (Care&Protect bijvoorbeeld).

  • Andreplusplus
    Opties
    En @Rob2 vind het leuk om elke gelegenheid aan te grijpen om zijn mening te ventileren over de tado organisatie en software ontwikkeling. Maar helaas blijft zijn plaat een beetje hangen.