Na batterij wissel in de slimme thermostaat gaat de kachel niet meer aan

Opties
De kachel gaat niet meer aan

Antwoorden

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Das mooi kl#te.
    Heb je batterijen er wel goed om ingedaan?
    De plaatjes waar de batterij contact mee maakt lijken verkeerd om te zijn.
  • Andreplusplus
    Opties

    @Corry als je bruikbare antwoorden verwacht, zou je een “bruikbare vraag”kunnen stellen.

    Kun je iets meer informatie geven over je installatie, tado spullen etc. Is het nieuw, of heeft het jaren (maanden) goed gewerkt en nu ineens niet meer? Is er pas iets veranderd aan de CV installatie?

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat staat er toch bij @Andreplusplus!

    Er staat dat de batterijen verwisseld zijn. En zoals @B79 al zegt, wellicht zijn ze er dan verkeerd om in gedaan.

  • Corry
    Opties

    ik heb de batterijen er goed in gedaan Ik ben geen sukkel. Het display werkt gewoon. De verwarmingsketel slaat niet aan. Alles gecontroleerd. Heeft 2 jaar goed gewerkt .

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Dan zou ik nog eens door de instellingen heen lopen. Zoneregelaar die uitzichzelf op “geen zoneregelaar “ gesprongen is lijkt mij de hoofdverdachte.
    Heb hier in de afgelopen 2 jaar al meer batterijen vervangen en dat ging altijd zonder problemen.
    Enige wat me de laatste keer opviel is dat als je naar de ijzeren plaatjes kijkt in de thermostaat, deze de pluspool zijn ipv de minpool zoals je bij andere apparaten ziet.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Of met de chat contact opnemen met de servicedesk, daar kunnen ze meekijken met je configuratie en interactief de juiste vragen stellen ipv dat we dat hier uit je moeten trekken.

  • Andreplusplus
    Opties

    @Rob2 wil je niet meer op mijn berichten reageren ajb? Je hebt het weer eens bij het verkeerde eind. Lag niet aan de batterijen.

  • Andreplusplus
    Opties

    @Corry Je geeft aan alles gecontroleerd te hebben. Maar het lijkt me waarschijnlijk dat een thermostaat die lege batterijen had zijn instellingen kwijt is en dus opnieuw ingesteld moet worden. Maar dat heb je vast ook zelf bedacht. Ik kom op dezelfde aanbevelingen als @B79