Aangeven of kamer een raam heeft

Opties
Het zou goed zijn om aan te kunnen geven of een kamer een raam heeft. Een kamer zonder raam wordt namelijk niet door het weer (zonlicht) beïnvloed.
2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Ik heb niet de indruk dat hier enorm veel mee gedaan wordt. Tado staat echt niet te wachten met opwarmen totdat de zon doorkomt.
    Ze kunnen wel aan de hand van je adres bepalen of de zon gaat schijnen. Maar zien niet of je bv de rolluiken of schermen dicht hebt.
    Of een andere boerel#l ineens een grote loods pal achter je tuin gaat bouwen.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Nou ik krijg toch wel de indruk dat als het een warme dag gaat worden de verwarming s'ochtends als het nog koud is niet of minder aan gaat... maar echt goed is het allemaal niet te checken omdat Tado geen inzicht geeft in de interne werking. Alleen met de stookgrafiekjes kun je evt iets zien maar dat moet je dan allemaal zelf gaan terugleiden en conclusies aan verbinden, mij te veel gedoe.

  • Marl
    Opties
    Naar mijn idee wordt er ook wel rekening mee gehouden. De zon-data haalt hij van internet.
    Ik vind dit niet alleen van toepassing bij ramen. Ik heb een oud huis en met de zon er op warmt het door de muren heen ook op.